SERIE CARD OMV BASIC:   710109 - 204314 - CNP / CIF:   

Info CARD OMV

 

Conferinta Online

 

PRIMA PAGINA

Birou Virtual

UTILIZATOR: (CNP/CIF)

PAROLA: (primita pe mail)

 

Reduceri la Parteneri

Oriunde vezi acest afis!
catalog parteneri »

 

 

 

 

Piratii moderni ai soselelor fac legea in domeniul asistentei rutiere Imprimare Email
Sâmbătă, 27 August 2011 12:00

Articol preluat de pe ziare.com:

Piata serviciilor de tractare si asistenta rutiera din Romania este una dinamica, in plina dezvoltare de la an la an. Pe cat de dinamica, insa, pe atat de haotica, guvernata de o lipsa cvasitotala de reglementare, de munca la negru si de evaziune fiscala la scara larga. 

Pentru a presta acest gen de servicii, firmele de asistenta rutiera au nevoie, ca dotari minime, de o autospeciala (autocamion) de tip platforma, sau de o remorca-platforma, plus un automobil tragator suficient de puternic pentru a tracta remorca pe care e transportat automobilul avariat ori defect. 

Mai mult, cei care opereaza autocamioane-platforma pentru depanare-tractare trebuie sa detina atestate profesionale, camioanele sa fie dotate cu tahografe electronice si, de asemenea, sa indeplineasca si alte conditii, destul de severe, impuse de Autoritatea Rutiera Romana (ARR), respectiv de Registrul Auto Roman (RAR). In general, firmele care ofera acest gen de servicii indeplinesc toate aceste conditii.

Banii negri vorbesc

Insa, felia cea mai consistenta din piata de profil nu o detin firmele specializate, ci persoanele fizice. Practic, orice sofer amator care detine un autoturism si o remorca-platforma poate transporta masini defecte ori avariate pe soselele romanesti. Din ce in ce mai multi chiar o fac. Si fac bani, pe cat de frumosi, pe atat de negri, din asta. Fara chitanta, fara factura. Fara niciun fel de autorizatie, fara atestat profesional. 

Asistenta auto1

 

In cele mai multe cazuri, fara sa fie deranjat de agentii Politiei Rutiere ori de reprezentatii ARR ori ai RAR. Fara ca respectivii sa aiba firma sau sa fie inregistrati ca persoane fizice autorizate. Evident, preturile practicate de acesti pirati moderni ai soselelor sunt mult sub cele ale firmelor de profil, din cauza ca acestia nu au angajati si nu platesc niciun fel de impozite si taxe. 

 
10 august - O ZI FĂRĂ ACCIDENTE RUTIERE! Imprimare Email
Miercuri, 10 August 2011 09:25

A-CAR ROMÂNIA (Asociaţia Asistenţei Rutiere din România) împreună cu AVAC (Asociaţia Victimelor Accidentelor Rutiere din România) au organizat în data de 9 august 2011 în Piaţa Constituţiei din București o amplă acţiune de simulare a unui accident rutier în timp real, precum şi alte activităţi colaterale, care au avut ca scop principal sensibilizarea conducătorilor auto, a pietonilor și a celorlalți participanți la traficul rutier privind efectele traumatizante ale accidentelor rutiere precum și de a trage încă un semnal de alarmă cu privire la numărul mare de accidente rutiere grave soldate cu victime și pagube materiale. Participanții la acest eveniment au fost martorii unei intervenţii profesioniste a partenerilor A-CAR România privind degajarea carosabilului rutier şi curatarea locului accidentului in vederea reluarii în deplina siguranta a circulatiei pe segmentulul de drum afectat.

Evenimentul a fost realizat cu sprijinul IGPR, ISU si SMURD, cu ocazia lansarii inițiativei de a desemna, atât în ţara no astră, cât şi la nivel internaţional:

10 august - O ZI FĂRĂ ACCIDENTE RUTIERE!

 

 
A-CAR România alaturi de karting la Reşiţa Imprimare Email
Luni, 08 August 2011 01:00

Peste 100 de piloţi şi-au disputat întâietatea în cadrul etapei a IV-a Campionatul  Naţional Şcolar de Karting. Pe cunoscutul circuit din cartierul reşiţean Lunca Pomostului s-au desfăşurat, timp de două zile.

Timp de două zile, în 6 şi 7 august, pe un traseu amenajat în cartierul reşiţean Lunca Pomostului s-au desfăşurat întrecerile celei de-a opta ediţii a Cupei Caraşului la karting. A fost o întrecere de anvergură, care a contat şi ca etapă din Campionatul Naţional Şcolar de karting.

Piloţii reşiţeni au încercat să îşi demonstreze calităţile pe traseul de acasă, în faţa propriilor susţinători, nu puţini la număr, iar la final eforturile lor au fost răsplătite cu acest loc I pe echipe, şi cu unele prezenţe pe podium la diferite clase. S-au remarcat Iulian Rusu, câştigătorul clasei 100 cmc FA (fără ambreiaj) şi ocupant al locul al treilea la clasa Mobra seniori, Ernest Chira – locul II la 100 cmc juniori şi locul III la clasa Mobra juniori, Andreea Vâlsan – ocupanta locului al treilea, la clasa 100 cmc juniori, precum şi Robert Stiegelbauer şi Flavius Minofsky, situaţi pe locurile 2, respectiv3, la clasa Cadet. Şi un alt reprezentant al Banatului a urcat pe podium, timişoreanul Cristian Ruiu – clasat pe locul al treilea la Mobra juniori.

Întrecerile au fost deosebit de antrenante şi palpitante, însă acestea s-au întins peste ora stabilită de deschidere a circulaţiei în cartierul Lunca Pomostului deoarece ora programata de start a fost data peste cap de 9 autoturisme care au trebuit scoase de pe circuit cu ajutorul acelor de la A-CAR România Filiala Caras Severin), alaturi de politia rutiera.

Festivitatea de premiere a avut loc pe Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, podiumul fiind amplasat direct pe carosabil. Cu toate acestea însă Cupa Caraşului a punctat la alte capitole, cum ar fi siguranţa pe traseu, neavând loc niciun accident.

Baia de şampanie de la festivitatea de premiere a pus capăt unei zile de-a dreptul incendiare, în care Lunca Pomostului a răsunat de zgomot de motoare.

Organizatorii au fost susţinuţi de Primăria Municipiului Reşiţa, A-CAR România Filiala Caraș Severin, politia rutiera,inspectoratul de jandarmi, sc. Paldya Com si de alte instituţii locale, precum şi de diverşi sponsori.

Cupa Caraşului şi-a atins scopul, iar iubitorii sporturilor cu motor au fost din nou bucuroşi că au putut asista la întreceri de karting, după ce anul trecut competiţia nu a putut fi organizată în municipiul de pe Bârzava

Mircea Sorin Vilsan
A-CAR România Filiala Caras Severin


 
Conferinta de presa cu ocazia lansarii initiativei: 10 august - o zi fara accidente rutiere! Imprimare Email
Luni, 08 August 2011 17:46

http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/soferii-invitati-sa-poarte-banderole-albe-de-ziua-fara-accidente-rutiere-1112722

http://www.ziare-pe-net.ro/stiri/10-august-ziua-fara-accidente-rutiere-935834.html

http://observator.ro/10-august-ziua-fara-accidente-rutiere-101557.html

http://www.niuzer.ro/Actualitate/Soferii-invitati-sa-poarte-banderole-albe-de-Ziua-fara-accidente-rutiere-2947798.html

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-9721612-seful-politiei-rutiere-2011-fost-17-zile-fara-decese-urma-accidentelor-rutiere-premiera-romania.htm

http://www.e-transport.ro/Ziua_fara_accidente_rutiere___pe_10_august_sofer-i87-news63738.html

http://agenda.ro/news/news/45254/miercuri-soferii-cu-banderole-albe-la-oglinzi.html

http://www.stire.info/actualitate/10-august-ziua-fara-accidente-rutiere

http://arq.ro/soferii-sunt-rugati-sa-poarte-maine-pe-masini-banderole-albe-pentru-a-reduce-accidentele-rutiere-grave/

http://www.europafm.ro/stiri/interne/miercuri-va-fi-ziua-fara-accidente-rutiere~n51468/

http://www.discard.ro/stiri/soferii-invitati-sa-poarte-banderole-albe-de-ziua-fara-accidente-rutiere

http://www.amosnews.ro/Initiativa_civica_O_zi_fara_accidente_rutiere_-29-76499.html

http://www.dcnews.ro/2011/07/o-zi-fara-accidente-rutiere-o-ini%C8%9Biativa-a-asocia%C8%9Biei-victimelor-accidentelor-de-circula%C8%9Bie/

 
Restricţie de circulaţie pentru trafic greu pe DN7 Imprimare Email
Luni, 01 August 2011 16:10
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România S.A. anunţă participantii la trafic că, începând cu data de 29 Iulie 2011, se introduce o restricţie temporară de circulaţie, în zilele de luni până vineri, între orele 12,00 - 20,00, pe DN 7, sectorul cuprins între km 170+750 (intersecţia DN7 cu DN67 - limita municipiului Râmnicu Valcea, judeţul Vâlcea) şi km 258+230 (intersecţia DN 7 cu DN 1 - Veştem, judeţul Sibiu) pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane şi a vehiculelor cu regim prioritar.

Rectricţia a fost instituită ca urmare a lucrărilor de reparaţie executate la podul situat pe valea Oltului, pe DN7 km 200+615, la Cârligu Mic, judeţul Vâlcea.
În perioada restricţionată, circulaţia vehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, pe ruta Râmnicu Vâlcea - Sibiu şi retur, pentru traficul de tranzit, se poate desfăşura pe următoarele trasee alternative:
1) Bucureşti – DN1A – Ploieşti (jud. Prahova) – DN1A – Braşov (jud. Braşov)- DN1 - Făgăraş (jud. Braşov) – DN1 – Veştem (jud. Sibiu) – DN1/DN7 - Sibiu (jud. Sibiu)
2) Nădlac (jud. Arad) – Arad (jud. Arad) (DN7) - Arad – Timişoara (jud. Timiş) (DN69) - Timişoara – Lugoj (jud. Timiş) – Caransebeş (jud. Caraş Severin) – Orşova (jud. Caraş Severin) – Drobeta-Turnu Severin (jud. Mehedinţti) – Filiaşi (jud. Dolj) - Craiova (jud. Dolj) (DN6) – Craiova – Slatina (jud. Olt) – Piteşti (jud. Argeş) (DN65) – Piteşti – Bucureşti (A1)

Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic va fi realizată prin indicatoare rutiere. Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară şi indicaţiile agenţilor de circulaţie.
 
<< Început < art. anterior | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | art. următor > Sfârşit >>

Pagina 10 din 39