SERIE CARD OMV BASIC:   710109 - 204314 - CNP / CIF:   

Info CARD OMV

 

Conferinta Online

 

PRIMA PAGINA

Birou Virtual

UTILIZATOR: (CNP/CIF)

PAROLA: (primita pe mail)

 

Reduceri la Parteneri

Oriunde vezi acest afis!
catalog parteneri »

 

 

 

 

Imprimare Email

CONDIŢII GENERALE pentru asigurarea serviciilor şi informaţiilor specifice

Toate serviciile se oferă numai dacă sunt solicitate prin Dispeceratul Naţional al A-CAR România, disponibil la apelul dvs 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365/366 zile pe an (non stop).

Dispeceratul Naţional vă va identifica după codul de membru, CNP şi număr de înmatriculare sau VIN ale autovehiculului declarat la înscriere şi veţi descrie pe scurt situaţia, locul în care vă aflaţi şi nr. de telefon la care puteţi fi apelat de echipa de intervenţie.

Refuzul de a vă identifica poate atrage neacordarea serviciului.

La sosirea echipei de intervenţie, membrul A-CAR va semna obligatoriu fişa de intervenţie, menţionând ora sosirii acesteia. Refuzul de a semna fişa de intervenţie sau procesul verbal implică neacordarea serviciului şi plata deplasării echipei de intervenţie.

Solicitarea intervenţiei pentru alt autovehicul decât cel declarat de membru A-CAR operatorului de la Dispeceratul Naţional atrage plata contravalorii intervenţiei.

„ Încercarea de obţinere prin fraudare a serviciilor oferite de A-CAR de către oricare dintre membri săi duce la pierderea definitivă şi irevocabilă a calitaţii de membru al asociaţiei”.